س ح چهارشنبه 27 آذر 1398 07:16 ب.ظ نظرات ()
علت خرابی کیلومتر شمار خودرو

 در ۳صفحه pdf میباشد.

چکیده:– کاربراتوری: دریچه گاز، تلمبه بنزین، دلکو (پلاتین، چکش برقی) سیستم کار خودروهای قدیم به این صورت بوده که زمانی که ما سوئیچ را باز می کردیم برق یک رله به نام رله دوبل را سوئیچ می کرد و پخش می کرد و قبل از اینکه بخواهیم سوئیچ را بچرخانیم باید حتما چندبار پدال گاز را فشار می دادیم که بنزین وارد کاربراتور شود، در واقع این کار عمل پمپ کردن بنزین به کاربراتور را انجام می داده روی دریچه کاربراتور پولکی شکل قرار داشته که خودش باز می شده است و هوا وارد محفظه می شده تا با بنزین ترکیب شود. چرخ دنده ها که وجود داشته باعث حرکت میل لنگ می شده و با حرکت میل لنگ و پیستون، چکش برق می چرخیده و زمانی که چکش برق به نقطه خاصی می رسیده مثلا زمانی که پیستون 2 و 4 بالا هستند باعث می شده دهانه پلاتین کمی باز شود و پلاتین در یک زاویه خاص جرقه بزند و این جرقه زمان جرقه شمع ها را مشخص می کرده. در ماشین های قدیم کاربراتوری همه چیز به صورت مکانیکی بوده ولی در حال حاضر کاربراتور از ماشین ها حذف شده و سیستم الکترونیکی و انژکتور جایگزین شده است.



 در ۳صفحه pdf میباشد. چکیده:– کاربراتوری: دریچه گاز، تلمبه بنزین، دلکو (پلاتین، چکش برقی) سیستم کار خودروهای قدیم به این صورت بوده که زمانی که ما سوئیچ را باز می کردیم برق یک رله به نام رله دوبل را سوئیچ می کرد و پخش می کرد و قبل از اینکه بخواهیم سوئیچ را بچرخانیم باید حتما چندبار پدال گاز را فشار می دادیم که بنزین وارد کاربراتور شود، در واقع این کار عمل پمپ کردن بنزین به کاربراتور را انجام می داده روی دریچه کاربراتور پولکی شکل قرار داشته که خودش باز می شده است و هوا وارد محفظه می شده ...